2013. május 1., szerda

Kritika - # My werewolf and I

My werewolf and I


Külső:  Az jó, hogy új háttér van (mert nem mozaikos), bár szerintem az előző sokkal jobban illett a történethez, bár azon nem látszottak a felső oldalak címei, de szerintem az akkor is jobb volt, mert.. kapcsolódott a történethez még a háttér is. Egy másik probléma a fejléc. Értem, ha te nagyon nem szeretnél fejlécet, de az sokkal "érdekesebbé tenné a blogot. A fejléc, ugye bár egy általában színes, történethez passzoló kép, ami nem ártana a háttérből kifolyólag is. Amennyiben szeretnél fejlécet, nálunk tudsz rendelni, és nagyon rövid időn belül, kéréseidnek megfelelően elkészítjük. A betűtípus szerintem jó választás, de a színek nem passzolnak. Mióta a háttered megváltozott, azóta az egész blog árnyalata is vele. Szerintem keress valami sötétebb színt, és azzal koordináld a blogod árnyalatát. Ha a blog külsejével kérdés, vagy kérés van, akkor írj, szívesen segítek.


Történet:
Igazán érdekes. Ha egy történet több ember szemszögéből van ábrázolva, az általában jó, mert így olyan mintha beláthatnánk a "kulisszák" közé. Tudom, hogy sokat vártál erre a kritikára, így akkor nem kíméllek, nem csak úgy összekaparok valamit. Szóval. Amikor kritikát kértél, még az elején volt a blogod, de én már akkor is olvastam. Nem rosszindulatúan, de először teljesen átlagos tűnt, ott még nem is tetszett annyira. Talán egy picit sablonosnak éreztem. Persze ezt azért ne úgy értsd, hogy úgy sablonosnak, mint a One Direction -ös blogok, mert azok szinte egyformák. Először azt hittem láttál valamit, tetszett, átírtad. De amint a történet halad előrébb, egyre csak jobban érti az ember, és egyre kevésbé sablonos, de gondolom azt már te is hallottad, hogy sok történet nehezen indul el. Örülök, hogy te azok közé tartozol, akiknek csak az eleje megy nehezen. Írd, írd, írd, mert különben egy páran nem lesznek hálásak, hogy nincs folytatás, a történethez még annyit fűznék, hogy talán a bizonyos részeket kéne több szereplő szemszögéből ábrázolni, és nem részeket más-más szemszögéből, mert így nem feltétlenül van meg az alap sztori.

Írói képesség:
Amit másoknál is lehúzok, az a helyesírás. Mondjuk nem arra gondolok, hogy nem tudod leírni a muszáj szót helyesen, csak figyelmetlenségi hibák vannak. Tudom sietsz egy résszel, hogy az olvasóid minél hamarabb olvashassák, ismerős. Csak hogy az ember ilyenkor gyakran félre gépel, és kihagy betűket, elfelejti megnyomni a SHIFT-et. Itt van hogy a mondatok kis betűvel kezdődnek, szóközök kimaradnak, vagy csak betűket nem nyomsz erősen. Ilyenkor azért szerintem érdemes átolvasni közzététel előtt, mert velem is volt már, hogy a blogod olvasása közben 4-szer olvastam el egy mondatot, mire rájöttem, hogy kimaradt egy betű, szóköz, stb.
Van szókincsed, és az is látszik, hogy az ihlettel írsz, és nem azért mert muszáj.
A jövőben figyelj az imént említettekre.

U.I.: Tudom, hogy sokat vártál, és ezért dupla bocsánat, remélem tudsz ezzel kezdeni valamit.

#Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése